NiNE skrev:96 burkar Magic-dryck och en goodiebag från Schwarzkopf, en av tio vinnare på magics hemsida.
ihemmetslugn skrev:NiNE skrev:96 burkar Magic-dryck och en goodiebag från Schwarzkopf, en av tio vinnare på magics hemsida.
Var hittade du vinnarlistan?
NiNE skrev:96 burkar Magic-dryck och en goodiebag från Schwarzkopf, en av tio vinnare på magics hemsida.
NiNE skrev:ihemmetslugn skrev:NiNE skrev:96 burkar Magic-dryck och en goodiebag från Schwarzkopf, en av tio vinnare på magics hemsida.
Var hittade du vinnarlistan?
Jag fick grattismail samma dag som tävlingen tog slut. Har inte hittat någon lista.
xxyy skrev:NiNE skrev:96 burkar Magic-dryck och en goodiebag från Schwarzkopf, en av tio vinnare på magics hemsida.
Jag med!
Har du blivit kontaktad något mer ang leveransen?
Jojomen skrev:Gjorde för ovanligheten skull ett besök på stora Coop i stan. Såg minst 4 stoppa-lapp-i-låda-tävlingar - gick förbi dem allihop, nja, läste frågelapparna och iddes inte leta upp svaren... som säkert fanns i närheten. Trots hyfsade vinster...
Sjuk?
mariaz skrev:Jag går inte förbi, rycker åt mig en lapp omgående hem o funderar:)
Har äntligen vunnit en brödrost i Pågens butikstävling. Nu håller jag tummarna att den rostar hjärtan som på reklambilden!
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst