Rösta på mig, tar 5 sek :)

Om du behöver du hjälp med tävlingar eller dylikt.

Rösta på mig, tar 5 sek :)

Inläggav Addam » 13 november 2010, 16:49

Hej.

Rösta gärna på mig nedan. Skulle betyda otroligt mycket!

http://pepsi.se/?id=4854

Mvh Blue-tyran
Addam

Inläggav Turgumman » 14 november 2010, 14:17

Addam skrev:Hej.
Rösta gärna på mig nedan. Skulle betyda otroligt mycket!
http://pepsi.se/?id=4854
Mvh Blue-tyran

Nej jag tror inte det :roll:

Du ser ju ut att klara dig alldeles utmärkt utan justa röster härifrån lr?
Din Pepsi-bild är inlagd bland de sista och ändå går du med stormsteg förbi de som varit med från första början?!
Många har varit med sedan första veckorna i oktober.

När jag först upptäckte din bild igår hade du 139 röster, inte långt efter (kl. 17.55)165 röster, kl.18.18 172 röster, kl.18.44 189 röster, kl 18.48 192 röster, kl.19.09 196 röster
Tidigt i morse hade du 209 röster och nu har du tydligen raketbränsle i din rösthjälp. Hyggliga ”kompisar” du har!?
Just nu har rösterna ökat till 321 !!! Visar inga tecken på att sakta ner heller...

- Du får ursäkta, men jag tycker det ser ut som om du klarar dig alldeles otroligt bra utan min rösthjälp iaf!
Ursäkta också att jag har "bevakat" din röstning lite grann.
Det är en lite negativ egenskap jag har - att vilja ha kontroll över olika saker.

Eftersom jag ser att du är ny på forumet, så vill jag bara berätta för dig att de flesta här inte gillar om man inte har rent mjöl i påsen.
Det gäller naturligtvis inte nu, men...
Ja menar bara om du i framtiden hoppas på att få rösthjälp, samtidigt som du smyger lite med din röstning - Det brukar inte gå så bra!

Just i denna tävling har redan en annan forumist mailat arrangören om ev fusk som finns bland de tävlande på Pepsilistan.
Kopierar in det så du får läsa (Du var inte registrerad på forumet när vi andra läste det här);

"Hej xxxx,
Tack för ditt mail.
Vår byrå som sköter själva det praktiska i tävlingen kommer att kontrollera eventuellt fusk.
Med vänliga hälsningar
Carlsberg Sverige"

Lycka Till i fortsättningen och välkommen hit.
Och du ett tips…
Du ska inte tro att vi är dumma i huvudet på detta forum.
Visst är det väl underligt att röster dimper ner som skräddarsydda – precis i rätt ögonblick.
Väl inne stadigt på listan kl.14.00 och 311 röster (ökning av 102 röster sedan i morse), så saktar plötsligt raketfarten ned och knappt promenadfart inträder.
Förunderliga äro alla röstningsfenomen - och salig blir man över så enastående samspelta "röstarvänner" som har en absolut total tajming!

Hoppas du ursäktar att min rösthjälp uteblir.
Den kommer nog aldrig tyvärr… :shock: :x

PS. Dig och mig emellan...Jag funderar på om jag ska maila, så de kollar din röstöknings- takt.
Bara för att du ska bli rentvådd naturligtvis, för den ser inte riktigt normal ut för vad man kan åstadkomma på ärlig väg! 8)
Användarvisningsbild
Turgumman

Inläggav » 14 november 2010, 18:14

Oj,Oj ! Jag tycker att jag har haft ett enormt röstningstöd borde härifrån forumet och nära och kära,men hade jag haft ett sådant röstningstöd som Kristofer Gadd har så hade jag haft bortemot 4000 Röster nu.
Helt otroligt !
Undrar om han inte har Sveriges största kontaktnät ? Eller vad tror ni ?
För fusk sysslar väl inte en mogen man med ? :?: :?: :?: :?: :?:

Inläggav Addam » 14 november 2010, 19:49

Jag lade upp mitt bidrag på facebook, därav rösterna :).
Addam

Inläggav » 14 november 2010, 20:06

Tror du inte vi har Facebook också ?
Har legat ute på Facebook länge.
Men det är ok,för då har du ingenting emot att man ber Carlsberg undersöka rösterna.
För det är ju ändock flera tusen som deltager i denna tävling och då är det ju lite märkligt att bara just du har kunnat få så många röster på så kort tid.

Återgå till Röstfiske