Jag fortsätter spinna 2011....

Här kan du skriva av dig om allt möjligt som inte har med tävlingar på nätet att göra.

Inläggav Mejram » 18 augusti 2011, 18:00

moja skrev:http://www.candyking.com/Candyking/templates/Candyking_Page.aspx?id=5236&epslanguage=SV&epslanguage=SV

Den här tävlingen har jag letat efter ett par ggr, men aldrig lyckats hitta i nå'n affär! Kanske lika bra det, så har jag sluppit allt godis, men är tvingad att köpa.

Men har nå'n annan hittat den?

Går ut idag!

Lite lustigt för häromkring får man ofta leta förgäves efter kuponger till tävlingar som nämns här, men till det här tävlingen som jag INTE var intresserad av fanns det i flera butiker. Snacka om ironi. Hade gladeligen skickat kuponger till dig om du sagt till i tid :wink:
Användarvisningsbild
Mejram

Inläggav moja » 18 augusti 2011, 19:17

moja skrev:http://webshop.profilesupport.se/produkt-1621-sagaform-tortillavarmare.html

Och det var ju för väl, att jag inte tävlade, om en tortillavärmare. JAG kunde låta bli. Behöver inte fler hyllvärmare!

Fy vad jag ljuger! Jag HAR inte kunnat låta bli! Läste inte vinnarlistan. Det går inte komma ihåg allt!

Tack Mejram för erbjudandet om tävlingskuponger till Karamellkungen!

Till det där med Spotify, så är det nog inget för mig, trots att jag tydligen lyckats ladda ner det, utan att jag vet, hur det sen ska fungera. Jag vill lyssna på en låt i det oändliga, om jag gillar den. Vem orkar göra en ny lista, när man lyssnat 5ggr, inte jag! Tack för all info ang. det!
moja

Inläggav Turgumman » 18 augusti 2011, 20:46

moja skrev:Till det där med Spotify, så är det nog inget för mig, trots att jag tydligen lyckats ladda ner det, utan att jag vet, hur det sen ska fungera. Jag vill lyssna på en låt i det oändliga, om jag gillar den. Vem orkar göra en ny lista, när man lyssnat 5ggr, inte jag! Tack för all info ang. det!
Det finns ju ett alternativ att betala 49:- i månaden. Då får man lyssna dygnet runt, hur många gånger man vill på samma låt och slipper reklamen som dyker upp ibland.
Jag betalar den billigaste avgiften 49:-/mån och lyssnar. Finns mycket att välja på av all sorts musik. Bara att söka eller spara i listor :D
Användarvisningsbild
Turgumman

Inläggav moja » 26 augusti 2011, 18:25

Nu får jag gå in och beklaga mig!

Jag vill nästan bara tävla om bilar nu, och då fick jag nys om Saades bil. Bättre med bil en vecka än ingen bil alls tänkte jag.Tror att jag har vinsten som i en liten ask, ja hattask. Får jag tävla? Nej, ingen vill ställa upp. Den ene vill absolut inte sitta i samma bil som Saade, den andre bara vägrar tvärt.

Jag som hade en så rolig idé och redan gillrat upp attiraljer.

Otacksamma och bortskämda som nå'n annan också sa förut!
moja

Inläggav moja » 31 augusti 2011, 02:23

http://gobarcelona.se/?pg=tavla

nåt för er som bor nära skellefteå, pekfingervals,kolla själv,vet inte om det gäller nu, kanske finns inlagd,
moja

Inläggav Livsresan » 1 september 2011, 20:47

moja skrev:LÄTTA är ett lätt på magen och på plånbok också! Om du tänker på dietmat och till ett bra pris av värje plånbok. späd LÄTTA till din matsedel. ....15074?

LÄTTA gillar barn innan vuxna matbordet gillar lätta Det viktigaste är magen må bra då kroppen må bra magen må bra med LÄTTA bara .....9526?

Vad är detta för LÄTTA-tips i topp 3? Har inte satt mig in i tävlingen, bara kollade topplistan!

http://www.enlattarevardag.se/tip/Id5TmsV

Tror jag gick in via ditt tips Yana.

Lätta har insett att det är något fiffel och båg att så många knasiga tips har fått så oerhört många röster. Så de kommer att granska topp-placeringar och diskvalificera sådana där det har fuskats. Man får hoppas de gör det oxå, så det inte är tommar ord :/
Livsresan

Inläggav moja » 5 oktober 2011, 15:11

"libra skrev:
Vilka butiker var det som hade Rosa scootrar?

Det var Veets sommartävling på Citygross."

Ser att ni frågat, det jag precis undrat nu några dagar! Hittade också ett kvitto nertrillat på golvet. Trodde jag kastat alla. Produkterna är undanstoppade och kommer nog aldrig bli använda. Har tävlat för alla möjliga och kunde faktiskt inte i min vildaste fantasi tro, att inte den tävlingen var avgjord för länge sen. Nu får jag se om jag har fler kvitton om ifall någon skulle vinna.

Blev du som vann uppringd?

Sen måste jag klaga på VillaLiv tävlingen, den förra, där skulle sista inskick va 24/10 men prislistan har ni redan visat här.

De bryr sig ej så mycket om dem som tävlar.
moja

Inläggav Turgumman » 6 oktober 2011, 00:44

moja skrev:Sen måste jag klaga på VillaLiv tävlingen, den förra, där skulle sista inskick va 24/10 men prislistan har ni redan visat här. De bryr sig ej så mycket om dem som tävlar.
Är det verkligen så moja?
För du menar väl vinstlistan som Thalassa lagt in 2/10? Där vinner man luftvärmepumpar, luftrenare mm. men den kanske också hade 24/10 som slutdatum?
Tävlingen jag sett som slutar 24/10 - där vinner man kaminer och badrumsinredning, men det står att man ska skriva en slogan för luftvärmepumpar. Det verkar ju inte riktigt korrekt iaf.
http://villaliv.net/vinn-kaminer-eller- ... abutikense
Användarvisningsbild
Turgumman

Inläggav Thalassa » 6 oktober 2011, 09:38

Det är som Turgumman skriver - här har arrangören blandat ihop datum och vinster lite. Tävlingen om luftvärmepumpar var avslutad när vinstlistan presenterades. Jag tävlade själv i den och fick bråttom att skicka in mitt bidrag.
Thalassa

Inläggav moja » 6 oktober 2011, 15:10

Trist när inte informationen stämmer!

Värmepumpar hade klart fått fel datum satt till 24/10 och jag förlitade mig på tidningen. Fattade ju att det var fel, när nu nästa tidning kom med tävling om kaminer m.m. som också har slutdatum 24/10 i tidningen alltså. Jag har inte varit inne på deras internetsida än. Det var ju goda tider tyckte jag!

Nu är det konstigt med vinsterna!

3:e - 4:e pris är värt 6.995kr
5:e - 7:e pris är värt 16.900kr
eller så räknar de ihop vinstvärdena, men vad ska man då skatta för om man vinner?
DET vill jag veta på förhand! Fast jag tänker inte tävla denna gången!
moja

Inläggav moja » 27 oktober 2011, 18:57

Tänk så lite alla dessa tävlingar betyder egentligen i det stora hela!

En dödsannons får mig på helt andra tankar just nu!
moja

Inläggav moja » 1 november 2011, 00:48

http://vinnmat.nu/

Vad är det här för vinnarlista? Bara fyra vinnare? Och en har väl vunnit ganska många ggr innan? Skulle väl va lite fler vinnare sista veckan kan man tycka!
moja

Inläggav poffet » 1 november 2011, 04:20

moja skrev:http://vinnmat.nu/

Vad är det här för vinnarlista? Bara fyra vinnare? Och en har väl vunnit ganska många ggr innan? Skulle väl va lite fler vinnare sista veckan kan man tycka!

Kommer nog att vara ganska många vinnare som presenteras under dagen.Jag har vunnit massor av gånger och tror att det hittills varit fler vinster (1 500) än inskickade bidrag :lol:
poffet

Inläggav moja » 27 november 2011, 22:50

Blåser ni inte bort ikväll? Strömmen är kvar så jag kan va på nätet, men otäckt!
moja

Inläggav emser » 27 november 2011, 23:02

Ja hugaligen, det friskar i ordentligt! Här har vi ström med jag myser ändå med levande ljus och känner mig trygg över att ha en vedspis bakom ryggen! :D
emser

FöregåendeNästa

Återgå till Generella diskussioner