Buzzador

Här kan du skriva av dig om allt möjligt som inte har med tävlingar på nätet att göra.

Buzzador

Inläggav kosmos » 11 juni 2011, 23:48

Jag börjar bli lite trött på detta nu. Jag blir ofta inbjuden till kampanjer, fyller i intresseanmälan och vad händer sedan? Jo tack för visat intresse men du kom inte med denna gång. Flera av inbjudningarna handlar dessutom numera om att man får köpa produkten för reducerat pris alltså inte gratis efter prövoperiodens slut.
Upplever att det var lättare att komma med förr - för nu görs det ett massutskick till alla??
Fler som upplever samma sak?? :?
kosmos

Inläggav InaStina » 11 juni 2011, 23:54

Känns som om man blir ratad när man inte har blogg...?
Användarvisningsbild
InaStina

Inläggav Åsa » 12 juni 2011, 00:07

Jag är också med i Buzzador, har ingen blogg men nu blev det tandkräm och köpte faktiskt Sonicare och tyckter den är utmärkt även om jag inte gillar att köpa, det förstör hela poängen tycker jag!
Som sagt jag hoppas det inte blir fler köpa-kampanjer för då drar jag mig ur och jag tycker inte att man skall skilja på de som har blogg och inte..
Åsa

Inläggav Happy » 12 juni 2011, 00:57

Jag skrev och klagade på just detta att man ska köpa produkter och nästan aldrig kommer med i någon kampanj längre.
Enligt Buzzador är det många som uppskattar det upplägget. Pyttsan! :twisted:
Användarvisningsbild
Happy

Inläggav libra » 12 juni 2011, 03:43

Jag har blogg men har väl inte tillräckligt antal besökare för att det ska vara intressant. Jag har tackat ja till säkert 4-5 kampanjer senaste månaderna men inte kommit med på en enda. Och jag vägrar köpa produkter eller prata pension. Guld har jag inget att skicka in. Nä, jag börjar tröttna. :(
Användarvisningsbild
libra

Inläggav karra1 » 12 juni 2011, 07:15

Precis som libra har jag blogg (med 50-100 besökare/dag) och jag har blivit erbjuden MÅNGA kampanjer i år! Säkert 25-30 stycken, och kommit med i tre nu i slutet. Jag har legat högt i poängrankningen också.

Jag kom med i Loppi (tror jag de flesta gjorde) har tackat nej till INdependent (skitföretag som fick mina pensionspengar att minska... ågot jag aldrig lyckats med själv), Lovefilm som jag haft och alla köpkampanjer. Min man får aldrig några erbjudanden förutom köpkampanjerna.

Vi har katt och blir aldrig tillfrågad om dessa kampanjer t.ex. Det är massor med folk som är med nu. Folk som jag värvat 2008 har bara fått sin startkampanj.... hur kul är det?!
~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~
Tävlar man aldrig kan man aldrig vinna
Min tävlingsblogg: http://mammamuh.blogg.se/tavla
Användarvisningsbild
karra1

Inläggav Smimmi » 13 september 2011, 20:49

ÄR det bara jag?
Men det enda jag har fått det senast året är förfrågningar om att köpa saker lite billigare och testa. Det känns lite konstigt faktiskt :?
Smimmi

Inläggav Liljeann » 13 september 2011, 21:19

Samma här, inte alls roligt. :(
Användarvisningsbild
Liljeann

Inläggav karra1 » 13 september 2011, 21:39

Maken får också bara köpkampanjer :-(

Nu hade mamma fått sin första sedan 2009....

Jag klagar inte på inbjudningar jag har fått många i år (fick kanske 10 förra året, men fick göra 4-5 iallafall). Nu kom jag med i både Vanish och AntiLice, jag ligger ändå högt i ranking och det sägs ju ska tas hänsyn till det också (ligger på 300 plats ungefär)
Tävlar man aldrig kan man aldrig vinna
Min tävlingsblogg: http://mammamuh.blogg.se/tavla
Användarvisningsbild
karra1

Inläggav whakmaria1 » 13 september 2011, 21:47

Jag får ganska många förfrågningar men blir då och då nekad trots att jag tackat ja, jag ligger 77 i rankningen och har blogg, sen tror jag jag ligger i rätt målgrupp ofta, storstadsbo i 30 års åldern med småbarn.
whakmaria1

Inläggav ihemmetslugn » 6 november 2011, 20:01

Har blivit erbjuden förvånansvärt många kampanjer i år men när man väl börjar läsa så nog sjutton är det köpes vilket jag totalratar!.

På senare tid så har det även många gånger stått att man ökar sina chanser för att komma med om man har facebook vilket jag absolut inte gillar. Jag totalvägrar facebook och har skrivit till dem om just denna biten men får inte svar.

Börjar faktiskt tröttna på buzzador.
Användarvisningsbild
ihemmetslugn

Inläggav hagbyhamn » 7 november 2011, 22:30

håller med om att köpa kampanjerna inte känns okej. vem tycker det är billigt med en tandborste för 500:- ist för 1000:-
jag kom med på tex mex tapas & det var verkligen bra och roligt
verkar som om allt kräver blogg, fb, twitter mm idag
hagbyhamn

Inläggav idefixa » 7 november 2011, 22:41

Jag hoppade på och betalade för OBH Nordica Wellness-paketet men det var för att jag gärna ville ha massagedynan. Min första Buzzadorgrej och förmodligen den sista för det kändes lite krångligt. Men Smartson gillar jag!
Användarvisningsbild
idefixa

smartson

Inläggav hagbyhamn » 7 november 2011, 22:53

har inte fått något från smartson - verkar svårt.. kräver fb, blogg också. har iofs men det är inte så lätt i början :)
hagbyhamn

Inläggav ihemmetslugn » 8 november 2011, 10:33

Smartson har jag testat en gång men aldrig mer. Både jag och sambon kom med för att testa pizza, våra kuponger hade olika värden och det stod inte pizza utan vill minnas att det var för en paj. Funkade alltså inte att hämta ut i butik.

Det kom nya kuponger som även dom var fel så nej aldrig mer smartson.
Har tröttnat på Buzzador men hoppas trots allt iallafall på att komma med i kampanjer, letar gratispryttlar och tävlar för fulla muggar.

Som utförsäkrad har man det ju inte så där kanonbra i plånboken :?
Användarvisningsbild
ihemmetslugn

Nästa

Återgå till Generella diskussioner