Hej
Kul att ni gillar klippet!
Kan samtidigt meddela att jag idag ÅTER IGEN blev uppringd av samma gäng. Även denna gång spelade jag in och det blev ett helt sjukt samtal som inkluderade lodjur, semelfetisch samt en massa annan nonsens.
Har under dagen försökt hitta någonstans att lägga upp klippet, då det blev så kul. Youtube kunde inte ta emot det så jag testar med vimeo just nu; lägger en länk här om det funkar.
Ni får gärna sprida länkarna vidare om ni tycker det är kul; jag har även skickat till några "konsumentupplysningssajter" så att det kan varna andra som kan råka ut för det.
Jag har även skickat till polisen om de vill ha det som någon form av bevis
EDIT: Okej, här kommer klippet:
http://vimeo.com/37384669
För att till fullo förstå klippet, rekommenderar jag er att FÖRST kolla klippet som ligger ovan, det som kallas "Semla".
Det kan också vara en bra idé att känna till storyn om fotografen Terje; det är han som fuskade med lodjursbilder och vann en massa priser (googla Terje + lodjur)
Dagens samtal blev mycket, mycket roligare än det första tycker jag.
Det blev också riktigt spännande på slutet då de bytte teknik och försökte få mig att lämna ifån mig mitt kontonummer för att "ersätta" mig för söndrig dator (=knycka mina pengar...)
Kom också ihåg att jag alltså aldrig satt vid min dator, utan försökte improvisera vad jag trodde att de ville att jag skulle säga...
Lyssna gärna, och dela om ni vill
mvh Albert