Efterlyser vinnare/vinnarlistor

Här förs allmänna diskussioner om tävlingar på nätet.

Efterlyser vinnare/vinnarlistor

Inläggav kina79 » 16 maj 2012, 18:57

Efterlyser Fazers gott att rosta vinnarlista - läste här att flera vunnit, men buhu, inte jag. Jag som verkligen behöver en ny brödrost. :) Även Safari yoghurts vinnarlista om något sett den..
kina79

Re: Tips om bloggtävling

Inläggav emser » 16 maj 2012, 20:33

camkal skrev:Hej, är det någon som har kollat in popspel.se? där pågår en tävling som upplevelser.com har arrangerat. Vinsten är 500 kr i upplevelser så passa på att vara med och tävla

http://www.popspel.se/contest.html var med och tävla!!

Det var då ett j-vla tjat! Om du vill att nån överhuvudtaget ska kolla sidan är den här taktiken käpprätt åt skogen! Får totalt motsatt effekt!
emser

Inläggav mariaz » 21 maj 2012, 10:54

Skylanders-vinnare från Kalaspuffar som skulle annonseras förra veckan, någon som vet?
mariaz

Amelia - Vår

Inläggav mariaz » 28 maj 2012, 20:06

Någon som fått vinstmail om att de vunnit en av de 100 brickorna man kunde vinna i AMELIA Vår?
mariaz

Inläggav Jojomen » 28 maj 2012, 20:16

Amelia - mailbesked idag!
Jojomen

Re: Efterlyser vinnare/vinnarlistor

Inläggav Katten Suss » 29 maj 2012, 16:41

kina79 skrev:Efterlyser Fazers gott att rosta vinnarlista - läste här att flera vunnit, men buhu, inte jag. Jag som verkligen behöver en ny brödrost. :) Även Safari yoghurts vinnarlista om något sett den..

Såg följande fråga med tillhörande tråkigt svar på FB.

Hur gick det i fazer brödrosttävlingen ? har sökt på era sidor efter en vinnarlista men inte funnit någon. Vilka vann obh grejorna ?

Gilla · · den 17 maj kl. 19:57

Fazer Sverige Hej ! Vinnarna i tävlingen "Gott att rosta" har blivit meddelade via e-mail. Vi kommer inte publicera någon vinnarlista. Hälsningar Helena på Fazer
den 18 maj kl. 11:13 · Gilla.

:? :cry: Jag har bara sett en här på forumet som vunnit en brödrost. Är det möjligt att av så himla många vinster går bara en hit????? :shock:
Användarvisningsbild
Katten Suss

Inläggav whatsup » 29 maj 2012, 17:03

Jag brukar normalt inte delge mina vinster, men kan göra ett undantag för att lugna dig. Har också vunnit en Fazer/Obh Nordica brödrost. Däremot är jag ett frågetecken inför Unilevers hemlighetsmakeri med dom 20 vinnarna av OS Vip-paket...
whatsup

Inläggav Birdie » 29 maj 2012, 20:30

whatsup skrev:Jag brukar normalt inte delge mina vinster, men kan göra ett undantag för att lugna dig. Har också vunnit en Fazer/Obh Nordica brödrost. Däremot är jag ett frågetecken inför Unilevers hemlighetsmakeri med dom 20 vinnarna av OS Vip-paket...

I Unilevers nuvarande tävling kan man vinna "en" tv, men juryn ska utse "vinnarna". Har någon koll på hur många tv-apparater det handlar om?
Birdie

Re: Efterlyser vinnare/vinnarlistor

Inläggav evamar » 30 maj 2012, 20:49

Katten Suss skrev:
kina79 skrev:Efterlyser Fazers gott att rosta vinnarlista - läste här att flera vunnit, men buhu, inte jag. Jag som verkligen behöver en ny brödrost. :) Även Safari yoghurts vinnarlista om något sett den..

Såg följande fråga med tillhörande tråkigt svar på FB.

Hur gick det i fazer brödrosttävlingen ? har sökt på era sidor efter en vinnarlista men inte funnit någon. Vilka vann obh grejorna ?

Gilla · · den 17 maj kl. 19:57

Fazer Sverige Hej ! Vinnarna i tävlingen "Gott att rosta" har blivit meddelade via e-mail. Vi kommer inte publicera någon vinnarlista. Hälsningar Helena på Fazer
den 18 maj kl. 11:13 · Gilla.

:? :cry: Jag har bara sett en här på forumet som vunnit en brödrost. Är det möjligt att av så himla många vinster går bara en hit????? :shock:

Här finns en vinnare till. :D
----
http://evamar.blogg.se/
Länkar till bloggtävlingar jag är med i!
Användarvisningsbild
evamar

Inläggav mariaz » 30 maj 2012, 22:16

Hittar inte igen ngt om den tävling som Statoil hade nyss. Någon som kommer ihåg ngt?
mariaz

Inläggav great1 » 30 maj 2012, 22:18

mariaz skrev:Hittar inte igen ngt om den tävling som Statoil hade nyss. Någon som kommer ihåg ngt?

Vinnarlistan presenteras senast 23/6

http://www.statoil.se/FrontServlet?ds=K ... id=2194949
Användarvisningsbild
great1

Inläggav poffet » 11 juni 2012, 19:17

Undrar bara om någon vunnit i AXA:S tävling om Crosstrainer som de hade på nätet :roll: Ingen vinnarlista är publicerad ännu,har mailat dem om detta men ej fått svar. :roll:
poffet

Inläggav ihemmetslugn » 17 juni 2012, 12:14

Försöker hitta vinnarlistor för tidningarna Allers samt Goda Vanor men lyckas inte så bra med det.

Någon som vet var jag kan hitta det?
Användarvisningsbild
ihemmetslugn

Inläggav Turgumman » 17 juni 2012, 18:38

ihemmetslugn skrev:Försöker hitta vinnarlistor för tidningarna Allers samt Goda Vanor men lyckas inte så bra med det.
Om det är Allers fredagslotteri du letar efter, så är den senaste här http://allers.se/ta-plats-pa-stranden/
Vill du ha tidigare vinnare i fredagstävlingarna, så klicka på start i ovanlisten och scrolla ner + klicka äldre inlägg för ännu fler.

Senaste Allers brukar ofta finnas här på forumlistan :)
Användarvisningsbild
Turgumman

Inläggav ihemmetslugn » 17 juni 2012, 18:43

Turgumman skrev:
ihemmetslugn skrev:Försöker hitta vinnarlistor för tidningarna Allers samt Goda Vanor men lyckas inte så bra med det.
Om det är Allers fredagslotteri du letar efter, så är den senaste här http://allers.se/ta-plats-pa-stranden/
Vill du ha tidigare vinnare i fredagstävlingarna, så klicka på start i ovanlisten och scrolla ner + klicka äldre inlägg för ännu fler.

Senaste Allers brukar ofta finnas här på forumlistan :)

nej inte fredagslistan utan vinnare från tävlingar som finns i deras tidningar, alltså alla deras andra tävlingar :)
Användarvisningsbild
ihemmetslugn

FöregåendeNästa

Återgå till Allmänt om tävlingar