InaStina skrev:moja skrev:InaStina skrev:Wroooooom här ska åkas vespa! Denna gång en vit.
Måste fråga: Är det en från Veet?
Har bestämt mig för att inte tävla. Har fullt av deras produkter och såg aldrig en vinnare på alla de ställen, där jag handlade och lämnade in kupong.
Veet. Benen är numera silkeslena...
Lillamajsan skrev:Jag fick ett samtal idag att jag vunnit resa till Fotbolls EM med hotell etc. Min största vinst någonsin. Är såå glad att jag äntligen kammat hem en storvinst.
J0HANNES skrev:Lillamajsan skrev:Jag fick ett samtal idag att jag vunnit resa till Fotbolls EM med hotell etc. Min största vinst någonsin. Är såå glad att jag äntligen kammat hem en storvinst.
STORT Grattis!!![]()
![]()
![]()
![]()
Hit kom också en EM-resa men var tvungen att tacka nej. Fick biljetter till Sverige - England i September istället.![]()
Årsförbrukning av S. Pellegrino, ZTE Blade II, resa till Polen, parfym värde 700 kr är några av vinsterna som kommit hit den senaste tiden..
Ceeo skrev:J0HANNES skrev:Lillamajsan skrev:Jag fick ett samtal idag att jag vunnit resa till Fotbolls EM med hotell etc. Min största vinst någonsin. Är såå glad att jag äntligen kammat hem en storvinst.
STORT Grattis!!![]()
![]()
![]()
![]()
Hit kom också en EM-resa men var tvungen att tacka nej. Fick biljetter till Sverige - England i September istället.![]()
Årsförbrukning av S. Pellegrino, ZTE Blade II, resa till Polen, parfym värde 700 kr är några av vinsterna som kommit hit den senaste tiden..
Var det också med Cocacola? Vi kan heller inte åka och försöker nu få någon att köpa dem. men om man kan byta dem vore det ju jätteroligt!
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster