Hur kunde jag skriva i en låst tråd?

Behöver du som medlem hjälp med något kan du ställa din fråga här. Eller skicka direkt till sajtadministratörerna. Kontaktformulär finns på blienvinnare.com

Hur kunde jag skriva i en låst tråd?

Inläggav Turgumman » 28 januari 2013, 16:41

Ursäkta, men plötsligt slog det mig....
Hur kunde jag skriva i tråden med viktiga meddelanden från adm. ? Ska inte den tråden vara låst för nya inlägg och svar?
Försökte att gå in och ändra = radera, men då var låset igång minsann.
Ber om ursäkt för mitt klotter :oops:

En fråga har jag iaf:
Finns det något direktklick härifrån till tävlingssidan? Fanns ju på "gamla", men nu hittar jag inte genvägen.

edit: Trolleri och trollera - nu kom jag in och kunde radera. Så bra.
Visar väl här då istället vad jag premiärskrev;
" Testing ... testing ... 1... 2 ... 1 ... 2 :lol:
Pjuuuu jag kan skriva.
Vilken tur för nu känns det sannerligen rörigt och svårt att se vart man har allt.
Gillar jag det nya? Vi får se....just nu har jag noll koll :? "
Användarvisningsbild
Turgumman

Re: Hur kunde jag skriva i en låst tråd?

Inläggav Adm-Svenne » 28 januari 2013, 21:29

Hur kunde jag skriva i tråden med viktiga meddelanden från adm. ? Ska inte den tråden vara låst för nya inlägg och svar?

Ja, det var konstigt...men du kanske hittade en tidslucka precis då jag höll på att skriva och låsa den :-)

Finns det något direktklick härifrån till tävlingssidan? Fanns ju på "gamla", men nu hittar jag inte genvägen.

Loggan är en länk som går till tävlingssidan. Tror vi hade en textlänk under där på gamla forumet. Ska försöka få in den också.

Vilken tur för nu känns det sannerligen rörigt och svårt att se vart man har allt.
Gillar jag det nya?

Du, liksom vi, blir så illa tvungen att gilla läget - det fanns ingen återvändo om vi skulle klara av att köra forumet vidare. Ibland måste man tackla nymodigheter :-). Du vänjer dig nog snart och hittar det du behöver. Hojta till annars så kan vi guida dig rätt.
Svenne
# startade och driver www.blienvinnare.com
Användarvisningsbild
Adm-Svenne

Re: Hur kunde jag skriva i en låst tråd?

Inläggav Turgumman » 28 januari 2013, 21:55

Adm-Svenne skrev:Loggan är en länk som går till tävlingssidan. Tror vi hade en textlänk under där på gamla forumet. Ska försöka få in den också.
OK - Jag testade faktiskt att klicka på loggan tidigare på dagen och då fungerade det inte. Därför som jag undrade.
Provade nyss igen och nu så funkar det prima. Då behövs ju ingen textrad egentligen :wink:
Användarvisningsbild
Turgumman

Återgå till Support